Regulamin zapytania ofertowego
„Wynajem sklepiku szkolnego w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Krzyżu Wielkopolskim”.
I. Zamawiający
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Krzyżu Wielkopolskim, reprezentowany przez Dyrektora p. Renatę Dahmani
Siedziba: ul. Sienkiewicza 1, 64-761 Krzyż Wlkp.
II. Termin realizacji:
wynajem pomieszczeń na sklepik szkolny : 01.10.2017 r. - 31.08.2018 r.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem pomieszczeń gospodarczych o powierzchni łącznej 8,49 m² przeznaczonego na sklepik szkolny w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Krzyżu Wielkopolskim ( przy hali sportowej),
2. Warunki zamówienia:
- czynsz miesięczny za metr kwadratowy, nie niższy niż wysokość stawki maksymalnej, określonej w Zarządzeniu Burmistrza Krzyża Wlkp. w sprawie ustalenia stawek czynszu za użytkowanie garaży komunalnych i komunalnych pomieszczeń gospodarczych na terenie miasta i gminy Krzyż Wlkp. podany w cenie netto,
- prowadzenie sklepiku szkolnego dla młodzieży i pracowników szkoły oraz osób korzystających z obiektów sportowych szkoły,
- codzienne otwarcie sklepiku w godzinach zajęć szkolnych oraz podczas imprez sportowych,
- utrzymanie czystości zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami sanitarno – epidemiologicznymi,
- doposażenie na własny koszt wynajętych pomieszczeń w niezbędne meble, sprzęt i urządzenia do prowadzenia działalności,
- dostosowanie asortymentu do wymogów zdrowego żywienia ( wynajmujący zastrzega sobie prawo do ingerencji w oferowany asortyment ),
- bezwzględny zakaz sprzedaży napojów alkoholowych, energetyzujących i innych produktów, które mogą zagrażać zdrowiu i życiu,
- oferowany asortyment musi zawierać produkty mleczne, świeże owoce i warzywa oraz zdrową żywność.
3. Obowiązki Oferenta:
- opłata czynszu miesięcznego do 10 – tego dnia każdego miesiąca, również za miesiące wakacji,
- pokrywanie, poza czynszem kosztów energii elektrycznej (z podlicznika) w przypadku prowadzenia działalności gastronomicznej, koszt dostosowania po stronie oferenta,
- zawarcie umowy na wywóz śmieci i pokrywanie kosztów z tego tytułu,
- utrzymanie podmiotu najmu w dobrym stanie sanitarno – porządkowym,
- przestrzeganie przepisów bhp., p-poż, Sanepidu,
- wykonywanie drobnych napraw i konserwacji w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły,
- zakaz podnajmowania pomieszczeń innym podmiotom,
Przekazanie pomieszczeń nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego, najemca ponosi odpowiedzialność materialną za przekazany sprzęt i pomieszczenie,
W przypadku rozwiązania umowy najmu przed upływem jej zakończenia najemca zobowiązuje się do przywrócenia stanu pierwotnego, wg stanu na dzień przed podpisaniem umowy najmu.
IV. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Informacje
Oferent ma prawo złożyć jedną ofertę. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim, musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. Wszystkie strony oferty , w kolejności wskazanej w formularzu ofertowym, powinny być ponumerowane i spięte w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji. Ewentualne poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
2. Zawartość oferty
- imię i nazwisko, adres, nr PESEL lub nazwę, siedziba i adres oferenta,
- ścisłe określenie przedmiotu oferty,
- oferowana cena określona liczbowo za miesiąc najmu,
- przykładowy wykaz produktów, które będą dostępne w sklepiku,
- koncepcja zagospodarowania lokalu wraz z opisem zakresu prac, jakie oferent zamierza wykonać.
W zależności od formy w jakiej prowadzona jest działalność gospodarcza – zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływu terminu składania ofert).
W przypadku spółek prawa handlowego – wypis z Krajowego Rejestru Sądowego ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływu terminu składania ofert).
Oferta jest ważna, gdy oferentem jest osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej , jeśli zawiera oświadczenie, że zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w przypadku wybrania oferty zostanie przedłożone w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty powzięcia informacji o wyborze oferty.
Rozpatrywane będą tylko oferty zawierające wszystkie ww dokumenty i informacje.
V. Wybór oferty najkorzystniejszej
1. Kryterium oceny ofert:
- wysokość czynszu miesięcznego ( nie może być niższy niż określony w zarządzeniu Burmistrza Krzyża Wlkp. w sprawie ustalenia stawek czynszu za użytkowanie garaży komunalnych i komunalnych pomieszczeń gospodarczych na terenie miasta i gminy Krzyż Wlkp.,
- cena najmu,
- oferta asortymentu,
- atrakcyjność zagospodarowania pomieszczeń,
- doświadczenie oferenta,
- opinia dotychczasowych użytkowników sali sportowej.
2. Zamawiający wybierze ofertę , która zostanie oceniona za kompletną i najkorzystniejszą.
VI. Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Szkoły, ul. Sienkiewicza 1 z napisem: „Wynajem pomieszczeń gospodarczych na prowadzenie sklepiku szkolnego w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Krzyżu Wielkopolskim” do dnia 28.09.2017 r. do godz.14.00
VII. Ogłoszenie wyboru oferenta
1. Wyniki wyboru oferenta zostaną ogłoszone w dniu następnym od daty otwarcia ofert na tablicy w sekretariacie szkoły.
2. Wybrany oferent zostanie powiadomiony pisemnie.
3. Miejsce i termin zawarcia umowy zostaną wskazane w liście akceptującym.
4. W przypadku niestawienia się wybranego oferenta w terminie w celu podpisania umowy, wynajmujący może zawrzeć umowę z innym oferentem.
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
na wynajem pomieszczeń gospodarczych na sklepik szkolny
1. Dane dotyczące wykonawcy:
Nazwa / imię i nazwisko/nr PESEL ......................................................................................................
Siedziba / adres …..................................................................................................................................
nr telefonu / faksu...................................................................................................................................
nr NIP......................................................................................................................................................
adres e-mail............................................................................................................................................
2. Dane dotyczące zamawiającego:
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Krzyżu Wielkopolskim
ul. Sienkiewicza 1
64-761 Krzyż Wlkp.
3. Zobowiązania oferenta:
1. Zobowiązuję się prowadzić sklepik szkolny w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Krzyżu Wielkopolskim zgodnie z warunkami ujętymi w umowie najmu.
2. Cena ofertowa za wykonanie zamówienia wynosi:
miesięczna kwota brutto- ..............................................................................................................
3. Opis asortymentu:.....................................................................................................................
…...................................................................................................................................................
…...................................................................................................................................................
…...................................................................................................................................................
…..................................................................................................................................................
4.Opis koncepcji zagospodarowania pomieszczenia:................................................................................
…...................................................................................................................................................
…...................................................................................................................................................
…...................................................................................................................................................
…...................................................................................................................................................
5. Doświadczenie w prowadzeniu podobnej działalności:............................................................
…............................................................................................................................................................
…...................................................................................................................................................
…...................................................................................................................................................
…...................................................................................................................................................
6. Ewentualne posiadane rekomendacje użytkowników.
…............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................7. Zakładany czas pracy sklepiku
…............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Załącznik nr 2
Formularz wyliczeniowy wyboru najkorzystniejszej oferty
Wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny określonych w zaproszeniu do składania ofert.
|
Kryterium oceny ofert |
waga |
Oferta 1 |
Oferta 2 |
Oferta 3 |
Oferta 4 |
Oferta 5 |
|
Wysokość czynszu |
5 |
|
|
|
|
|
|
Proponowany asortyment |
3 |
|
|
|
|
|
|
Koncepcja zagospodarowania pomieszczeń |
2 |
|
|
|
|
|
|
Doświadczenie w prowadzeniu działalności |
2 |
|
|
|
|
|
|
Rekomendacje |
3 |
|
|
|
|
|
|
Czas pracy sklepiku |
3 |
|
|
|
|
|
|
Suma punktów |
|
|
|
|
|
|
Maksymalna ilość punktów do uzyskania za każde kryterium - 18